Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday 19 December 2012

sudah kawen kah bel0mmmm??



hey... assalamualaikum...

taggal 3 nov 2012 jam 9.00 mlm, kt umah aku, aku n mohamad faizal mohmed telah diijabkabulkan dengan hanya sekali lafaz....alhamdulillah kn...da jd bini org da aku...tp kt ofis, yg xtaw aku kwen, duk mnggtal lak...depa xcye la ape la...lntak la...jnji da kwen..da sblan lbh da kwen...dlu single, kapel, tunang, kawen, skg pk nk jd mak la pulak kn? erm..takot la..cmna rsa jd ibu muda erk?? hurm saborrr jelaaa....yg pnting aku rsa hepi sgt skg...dh xperlu rsau, cinta hati ade je dpan mate (mase g kje xda la dpn mate, duk blkg mate la pulak..hehe) neway,, to all kapel yg kt luar sna tu, cpat² la kwen erk...byk kbaikan n kenikmatannyer...trust me :) whatever it is, my love is always for u my dearest hubby Mohamad Faizal <3

No comments:

Post a Comment