Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Saturday 28 July 2012

couple weyh ! huhu

(: REALITI COUPLE-COUPLE SKRANG :)

Lelaki Hensem dan Perempuan Cantik
- Haa, pasangan ni kalau kita tengok pun memang nampak kena je, serasi yang amat.. orang lain pun tengokpun puas hati.. takdela nak mengedik sana sini..


Lelaki Hensem dan Perempuan Tak Cantik
- Kalau macam ni kita dapat perhatikan yang perempuan tu suka pegang berkepit rapat-rapat kat boyfriend tu, konon-konon takut terlepas, sekali sekala apabila ada perempuan lain yang lebih cantik melintas di hadapan mereka, kelihatan si girlfriend ni akan tengok dengan jelingan yang tajam kat perempuan tu, konon-konon takut boyfriend nya di ‘usha’ perempuan tersebut. Biasanya si boyfriend ni agak sedikit segan dengan kelakuan girlfriend nya tu..


Lelaki Tak Hensem dan Perempuan Cantik
- Ni mungkin banyak terjadi dalam masyarakat sekarang.. haha, selalunya si boyfriend ni akan jalan dengan bergayanya sebab dapat awek yang cantik di sisinya, kadang-kadang boyfriend ini akan mengenakan cermin mata hitam untuk kelihatan lebih menarik.. selalunya pasangan jenis ini mungkin disebabkan lelaki ini berpangkat besar dan berpoket tebal.. ekeke


Lelaki Tak Hensem dan Perempuan Tak Cantik
- Pasangan ini biasanya tidak menonjol sangat, mereka cool aja, tak kisah apa orang pandang.. dan tidak terlalu membuat perkara yang menarik perhatian orang lain..


P/s : Tapi apa-apapun baik lelaki/perempuan cantik atau tidak, bersyukurlah terhadap apa yang anda ada, sekurang-kurangnya ada juga yang sayang kat korang kan? :)
Ini hanya sebagai hiburan dan rekaan semata-mata. tiada kena mengena antara yang hidup dan mati.

No comments:

Post a Comment