Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday 1 February 2012

ape itu CINTA ??

CINTA ?? bagi aku, tah la hard 2 discribe sbb  byak rgam llaki yg aku pnah jmpa..rami yg jhat n sglintir yg baek mmbuatkan aku ssah utk mncri cinta lg...ckuplah dgn sorh llaki yg dpat mmberi kbhgiaan dlm hdup aku..sggup utk aku mlhat dye bhgia wlau bkn brsma aku..aslkan dye xmndrita jika brsma aku..tp mgkn ke aku sggup ?? CINTA mmng mnyakitkan..mle2 srnok sgt sbb ade yg syang kn ? rmai yg da xlh brcnta lg sbb da SERIK ble dgr psal PENYAKIT nie..tp ade yg xpnh serik2 mcm aku..neway too all readers, HARGAILAH INSAN YANG ANDA CINTAI ATAU YANG MENYINTAI ANDA SEBELUM ANDA MENANGIS KEHILANGANNYA SUATU HARI NANTI..

bagi aku sorang WANITA perlukan ;

kasih sayang bukan makian
kejujuran bukan penipuan
keikhlasan bukan keterpaksaan
belaian manja bukan dijadikan hamba
perhatian bukannya tak diendahkan
smua nie utk KEBAHAGIAAN bukan utk KESEDIHAN
 
# utk renungan insan bernama LELAKI

No comments:

Post a Comment